Kui pealkirjas sisaldub sõna "üllatav" või näiteks väljend "ootamatu põhjus" või midagi sellist, siis "paljastab" artikkel midagi niisugust, mida tõepoolest teadis juba minu vanaema. St. jah, õige jutt, väärib teadmist, aga üllatavat ega ootamatut pole siin midagi.
Kes teab, kuidas seda printsiipi nimetatakse?
Petetud ootuse efekt pole päris see.
VastaKustutaTarbija õigustatud ootuste petmine e kelmus.
VastaKustutaTurundusmaagia? Yo, ma leiutasin midagi enneolematut - ratta!
KustutaMa selle pealkirja reeglit ei tea, aga küsimärgiga lõppevatel pealkirjadel on oma nimetus küll: Betteridge'i reegel. https://en.wikipedia.org/wiki/Betteridge%27s_law_of_headlines
VastaKustutaHea, aitäh.
Kustuta