Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 25. august 2022

CCLIII: hea et niigi läits

Nonii. 
Võtsin elektritõuksi, sest põlv on haige. Ja siis ütlesid sellel pidurid üles ja ma pääsesin ülinapilt ja vist suures osas tänu sellele, et olen päris tõukerattaga omajagu sõitnud ja põhilised nõksud on kehas enam-vähem olemas. 
Igatahes, tahtsin öelda, et kui te tunnete mu ära mingilt videolt "vaadake milliseid ogaraid manöövreid teevad isegi hallpead, kelles võiks olla küünemusta jagu eakohast mõistlikkust ja raasuke auväärsust!", siis, ausõna, pidurid kadusid. Saan tõestada ka - muidugi juhul kui bõuksi äpp mu kaebuse salvestas. 

1 kommentaar:

  1. Vot, jah, ma neid kommunaalseid tõukse pole pruukinud, neil vist lihtlabast jalaga vajutatavat tagapidurit pole. Endale soetatul õnneks on, kui tõuks korra segast peksma hakkas ja piduri asemel kiirust tõstis, oli too pidur abiks. Aga muidu suve hakul suutsin kah jala ära nikastada ja jõle mõnus oli siis vigasena linnas laveerida, jalga säästa. Hea aeg vigane olla.
    Liis

    VastaKustuta