Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 8. juuli 2021

CLXXXXII: kus oled nüd sa kes sinust on sand, ühist ted pold, oli mis oli, se tolmuks on sand

Tõenäoliselt tänapäevalgi levivad sotsiaalmeedias ja kes teab kus kuulutused, et neiu, kes sa seisid üleeila (jumal küll, kasutage kuupäevi!) suure kuuse all ja naeratasid, su hambad olid valged, ja õrnalt õhetasid roosad palged, ma olen nüid järele mõelnud ja tahan sinuga lapsi saada ja elada õnnelikult seni kuni me ära sureme. Olge head inimesed ja levitage seda teadet ja ma tahan ta üles leida ja rääkida oma tundest ja siis on asi selge. Kui läheb mõne hobusevargaga, mingu. Minu asi on laskuda ühele põlvele ja endast serenaadi välja ajada, teie asi on mind õige akna alla juhatada. 
Täiesti arusaadav ja vaga soov. Inimesed aitavad meeleldi ja mine tea, ehk mõnikord algabki sel moel nii suur õnn, et ei oska midagi peale hakata sellise kogusega. Eks saab hoidistada. Õppige Pandoralt ja mõelge natuke edasi. 

Mulle meenus, et 1991 kevadel või sügisel vestlesin paar korda peahoone sammaste läheduses ühe juurat või majandust või masinaehitust õppiva neiuga - ja kes seda nüüd tagantjärele öelda oskab kuidas see nii läks - aga igatahes leppisime kokku, et kohtume Argentiinas, kell kuus pärast riigipööret. 
Ei saa öelda, et ma tahaksin seda suhet elustada või õigupoolest luua, ei. Siiski on mul paar palvet. Kas keegi teab kedagi, kes võiks Argentiinas riigipöörde korraldada? Aitäh. Sellest oleks palju abi. 
Nagu öeldud, suhet ma luua ei taha, aga vähemalt ilmuksin kohtamisele kohale, sest mulle meeldivad sõnapidajad inimesed ja tahan ise ka selline olla. 

Ja lennukipileti raha mul ka endal ei ole, keegi võiks aidata. 

2 kommentaari:

  1. Ooda, aga olgem täpsed: kas kokkuleppes oli sõnastatud, et ka riigipööre - lisaks kohtumispaigale - peab olema Argentiinas?

    VastaKustuta
  2. Paraku jah, Argentiinas. Seda ei saa tagantjärele painutada.

    VastaKustuta