Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 15. juuli 2021

CLXXXXV: loendamisi ja nõuandeid ja elukogemusi

- loendasin tosina parmu, kes suutsid koos minuga autosse lipsata. Ausalt, tegin nii kähku kui suutsin. 
- loendasin 3-4 tosinat kurge, kes ühe põlla peal kas kündsid või külvasid. Muljetavaldav. 
- tahtsin "midagi head" ja ostsin tomatit, kurki, spinatit (pasavitamiinid!) jms. Ei, ma ei ole täiskasvanuks saanud, oli lihtsalt selline isu. 
- Smart-id hoiatas, et kelmid ei puhka. Tegutsevad päeval ja ööl järelejätmatult. Mul hakkas neist kohe kahju! Inimene peab puhkama. Võiks teha mingi ametiühingu või hakata lihtsalt ise kelmide õiguste eest võitlema. Hakkaks nende tööaega kontrollima jne. Pakun, et sellist rasket tööd ei tohiks nädalas teha üle 20 tunni. 

Meid kõiki, khm, on inspireerinud inimesed, kes ei löö põnnama; kes jäävad endale truuks; kes püüavad kõigest väest ja saavad üle igast mäest; kes ei põrka tagasi ühegi raskuse eest; kes teavad, et tuhandemiiline teekond algab kilpkonna kinnipüüdmisest; kes jahivad sinilindu ja rakendavad raisa adra ette. Täna öösel meenus, et kui ma siia kolisin, siis ei näinud öösiti näppu suhu panna. Ja samuti sain aru, et mina ei ole üks neist eelkirjeldatud inimestest. Ma ei pannud näppu suhu. 
Aga no vähemalt on teada, kes ma selline olen ja selle teadmisega on hea edasi minna. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar