Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 30. september 2021

CCXIII: osaluseksperiment

Niisiis, alates homsest proovin omal nahal järele, kuidas sellega täpsemalt on, et all work and no play ja mis see kõik siis inimesega teeb. Samas, väike kahtlus on hinges, et kuna mu nimi ei ole Jack, siis vb ei ole katsel suuremat mõtet. Samuti pole tingimustes paika pandud kui pika aja jooksul sellest vabastavast hüüdlausest lähtuma peab. 
Aga ma proovin ikka. 

3 kommentaari:

  1. Oota, hakkad hotellivalvuriks või? Psühhopaadiks? Või - hullem veel - kirjanikuks?

    VastaKustuta
  2. Ah, tegelikult hakkan lihtsalt koonriks.

    VastaKustuta
  3. Ohoh, ilmselt olen ma lihtsalt vähe lugenud või/ja halva mäluga, aga hetkel tundub küll, et just praegu lugesin seda Jacki-värki esimest korda tõlgituna: "Palju tööd ja tööd ja vähe lõbu teeb me Jackist suure tobu." Mispeale ma muidugi kohe guugeldama, ja selgub, et kuskil "lõbu" on riimitud ka "jobuga". Ma pole kummagi tõlkeversiooniga nõus. Puusalt paremat ka ei tulista.
    Aga kuidas eksperiment läheb?

    VastaKustuta