Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 11. november 2021

CCXXII: kõik käib alla, elu on haud, iga nurga taga luusib midagi armetut või kurja

Einoh, tere-tore. Tänane hommik algas teatega, et mu tütar tahab kooli minna. On lausa jube rõõmus, et saab kooli. Noorus on hukas. 

Siis hakkasin autole talverattaid alla panema, keerasin rattavõtme kõveraks. Kusjuures, ma ei pikendanud selle võtme saba, võti ise, niisugusena nagu jumal ta lõi. Kasutasin jõutõmbe tehnikat, minu parimate päevade maksimum oli natuke üle 120 kilo, praegu siis arvatavasti näiteks sada kilo. Ma ei hakka arvutama kui palju mu hea sõber Archimedes juurde pani. Kass, igatahes, isegi ei pakkunud abi. Lontrus.

Mida me sellest järeldame? Tänapäeva raud on pehmo. Sada kilo + Archimedese ramm ei ole kindlasti selline jõud, mille peale rattavõtmeks mõeldud junn peaks paindilikkust üles näitama. Seda enam, et käsitsi kinni keeratud polt ei tulnud ikka lahti (sain raisa lahti, teise võtme ja kuuri alt leitud Archimedesega). 

Ühesõnaga, jah, tänapäeva raud on pehmo, aga ega ma ise ka parem ei ole - see väike töö väsitas korraks täitsa ära. 

Nagu öeldud: kõik käib alla. 

2 kommentaari:

  1. Pehmo neh, ma väänasin viimati ämma maasturil rattaid vahetades salamutril nurgad maha. Pärast seda olen keeldunud teiste autosid puutumast.
    Aga tütart proovi veel ümber veenda, paku raha või ähvarda millegagi, ehk mõtleb ümber. Viimases hädas suuna TTÜ-sse, need ju kunagi reklaamisid, et naised saavad sealt keni mehi, siis ei jookse see kooliminek päris mööda külgi maha.
    Liis

    VastaKustuta
  2. Oleks raha, pakuks! Muidu väga hea nõuanne ja tore, et me jälle sama meelt oleme.

    VastaKustuta