Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

esmaspäev, 8. november 2021

CCXX: ega kerge ei ole kellelgi

Sain just aru, et mu sülearvuti ei ole kaks kuud sülle saanud. Üldse mitte mingit inimlikku kontakti. Arvuti on laua all sinna ehitatud sahtlilaadses sahtlis, klaviatuur USBtsi küljes, juhtmeta hiir, töömonitor juhtmetsi, läpaka monitor surutud vastu sellesinatse raali klaviatuuri nagu pervert täiskiilutud trammis vastu kena naist. Ei, see viimane on vale. Nagu paendliku joogaharrastaja ülev moll vastu ta enese siredaid põlvi. Igatahes morn lugu! 
Muidugi tähendab see, et ma ei ole arvutit kordagi kuhugi kaasa võtnud. Olen teinud tööd ainult tööajal ja töökohal. 
(Ja ärge õiendage, ma olen kodunt ära käinud küll.)

Aga ikkagi, sülearvuti ei ole saanud sülle. Samas, ega tal sellega ennegi ülearu hästi olnud. Võib-olla ta ei tahagi. 

1 kommentaar:

  1. Vabalt võib olla, et ei tahagi, või ta on endale sisendanud, et ei tahagi, eks sellest kirjutas juba iSoposki.

    VastaKustuta