Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 10. veebruar 2022

CCXXVIII: hea, et on midagi püsivat ses muutlikus ilmas

Kord lapsepõlves tsirkuses ma käisin isaga
ning tulvil õõnsat kummastust sealt koju tulin ma.
Nii palju andis mõelda kõik - mil kombel laulab saag,
miks karu tantsu lüüa võib, kui tuld küll neelab maag?

Aastad mööduvad, tuuled pöörduvad
kahtlus ometi jääb.
Lastest, vaaridest, armund paaridest
kahtlus mööda ei läe.
Meis kõigis on kübeke klouni,
ka siis kui seda ei näe...
Aastad mööduvad, tuuled pöörduvad,
kahtlus alati jääb!

Kord pruudipõlves tsirkuses ma käisin kalliga
ning tulvil totrat vaimustust seal tõotas mulle ta:
"Kui lõvi võitlen sinu eest - sa nõua seda vaid
ja läbi tulerõnga seest ma hüppan sedamaid!"

Aastad mööduvad, tuuled pöörduvad
kahtlus ometi jääb.
Lastest, vaaridest, armund paaridest
kahtlus mööda ei läe.
Meis kõigis on kübeke klouni,
ka siis kui seda ei näe...
Aastad mööduvad, tuuled pöörduvad,
kahtlus alati jääb!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar