Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

reede, 29. jaanuar 2021

CXLIV: kui juba usaldad, ära kontrolli

Novott, mina usaldasin oma mälu ja mõtlesin, et kuna ma nüüd maal elan, siis peaks puugisüsti tegema. Vaktsineerima! Mul oli meeles, et sellest hakkab tolku tõusma pärast teist süsti ja esimese ja teise süsti vahel peab olema mitu kuud ja siis tundus, et jaanuaris alustada on mõistlik. Noh, ilmselt oligi. Aga ega ma ei tea, vb oleks võinud ka kunagi hiljem alustada. Ma ei hakka seda kontrollima, usaldan kuskilt suvalisest kohast, kontrollimata allikatest kõrva jäänud infokildu. 
Usaldasin ka ilusate silmadega õde, kes ütles, et võib tulla kõrvalnähtusid, et need on normaalsed - kerge lihasvalu ja vb palavik. Mõtlesin, et küllap on tal ka ilus huulejoon. Ja nina! Ega mask perverti pea. Muus osas ma küll käitusin täiesti usaldusväärselt, neutraalselt, rahulikult. Ühe asja jättis ta mulle siiski ütlemata, aga küllap uskus, et taipan seda isegi. Usaldas mind. Nimelt: nagu kõigi vaktsiinide puhul tavaks, nii ka puugihaiguste, kratihaiguste ja pisuhännahaiguste tõrjeks mõeldud vaktsiinide süstimisega kaasneb võime paari nädala jooksul sisalike keelt mõista. Kahju, et ma ühegi sisalikuga rääkida ei saa, need on - reisipiiranguid eirates! - lõunamaale talvituma lennanud. Aga no mis seal's. Olen siiani salateadmisteta hakkama saanud, ehk saan edaspidigi. Kuigi, jah, hästi ei ole mul ju läinud. Vähemalt mitte ülearu hästi. Aga ühel päeval hakkab minema. Usun sellesse kindlalt. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar