Nüüd jäin uskuma, et Chevrolet'i logo on sümboliks kokku pressitud kiiresti jooksev loom. Noh, tähendab, ei jäänud päriselt uskuma, sest õnneks oli meeles, et see ilmutuslik info jõudis mu ajju unenäos. Ja ega unerasvast leent saa.
Priitahtlikud Freudid võivad mulle ka selgitada miks mu alateadvus (?) sellise temaatikaga, Chevy sümboolikaga tegeleb. Vihjena olgu öeldud, et sisalikud on ajaloo jooksul muutnud nii Fordi kui ka Volkswageni logo ja ka tagasiulatuvalt - nii, et mitte keegi muutust ei mäleta ja kõik varasemad fotod jms tehti ümber.
Selgitav joonis. Ma ei hakanud looma logo sisse tõstma. Loom on juhuslikult valitud, jooksuasend enam-vähem selline nagu unenäos mõistsin.
Toimetatud: muutsin selle siiski piltlikumaks. Eriti piltlikuks muudab selle Derard Gepardieu lisamine (muidugi selgus, et selle "nalja" peale on tuldud enne mindki).
Veel kord toimetatud: tundub, et mingi üldisem arusaamine liigub läbi eetri, just laekus koomiksiriba.
Citroeni logo - kaks üksteistega klappivat katust - on aga hammasratas! Enne autosid tootis Citroen (palun lisage ise puuduvad umlaudid) hammasrattaid ja nende äri edu oli mingis erilises kujus, millega hammas ja sälk omavahel sobisid. Sellest siis ka hammasratta hambumuse kujuga logo. Ja kuna neil läks hästi selle logo all, siis võtsid selle autode jaoks üle.
VastaKustutaJa ühe automargi logo on hajusparv (astronoomiast) !!!