Kui see läheb paberlehte, siis on see andestatav (kuigi, ka siis ei pea nii kirjutama).
Kui see läheb ka veebi, siis peab artikli juures olema vähemalt kuupäev, millest neid eilseid ja tänaseid arvestada.
Kui see läheb ainult veebi, siis minge peatoimetaja juurde ja paluge endale vitsu anda. Ja kui olete eksimust peatoimetajale kirjeldanud ja too ei saa aru, siis allkirjastage petitsioon, et peatoimetaja peab hiljemalt homme tagasi astuma.
Näide on küll suvaline, aga sellist jama on kogu aeg. Kuvatõmmis on skooritud üheteistkümnendal juunil 2016.
PS. tegelikult selle konkreetse uudise lahtiklõpsamisel on kuupäev täitsa olemas. Ehk on tõesti tegemist arenguga ja asi saab varsti selgeks?
Lisaks ajakirjandusele on lihtsalt ürituste korraldajad. Facebookis reklaam "tulge täna meiega kohta A B C tegema X Y Z". Rõõmustan... ja näen, et armas algoritm on mulle andnud üleeilse sissekande. Mida see nüüd tähendab???
VastaKustutaA ma arvan, et ma tean põhjust ka.
Meedias inimesed eeldavad, et sa loed neid KOGU AEG. Sest nad ise loevad. Nii on enamik uudiseid täiesti kontekstita. "Põder alustas kaotusega." "Pille on tagasi oma kallima juures." "Kallas lisas oma kirjale vabanduse." Mis Kallas, mis Pille, mis kiri, kellele?
Pmst on signaal see, et kui sa pidevalt uudiseid ei jälgi, siis oled jobu.
See, et keegi loeb päev vana lugu, et tule ajakirjanikule lihtsalt pähe. Sest et ta ise iial ei loe.
Jah, noh, suurelt osalt on see minu arvates lihtsalt "mina olen ju siin" fenomeni ilming. "Keera siis Partsu Leida vana maja juurest vasakule." Palun väga vabandust, aga ei Partsu Leida isik ega elukoht ei kuulu meie kollektiivsesse (ala)teadvusse. Kui inimene juba kord midagi teab, siis on tal raske mõista alternatiivi. Aga, jah, nagu sa ütlesid.
VastaKustuta