Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

teisipäev, 1. juuni 2021

CLXXXI: kus te ometi olete, mu mõlemad lugejad?

Igatahes, tegin hiljuti kirjandusfestivalile HeadRead kirjanikku. Noh, sellist tilbendist. Mõte oli selline, et passin pargis ja kui tuleb lugeja ja ütleb hüppa, siis mina hüppan. Tuli Reet, mikrofon käes. Hüppasin (kultuur on AK lõpus alati). 
Siis tuli anonüümne lugeja. Tõsi, mäletan teda varasemast. Ta on mu esitlustel käinud. Ütles, et ta on siis esimene minu kahest lugejast. Ma tema täpset sõnastust ei mäleta, aga ta viitas ilmselgelt ühele mu luuletusele, kus ma esitan teabenõude oma mõlema lugeja asukoha määramiseks (kus te ometi olete, mu mõlemad lugejad?) Igatahes, läks nii, et tuligi veel ainult üks lugeja, kes ütles "hüppa". Siit moraal, et kirjutage parem luuletusi "kus te ometi olete, mu viis miljardit lugejat". Aga samas, jube palju hüppamist. Niiet ise otsustate. 

Aga üksiti tahtsin oma mõlemale lugejale teada anda, et nii umbes nädala pärast jõuab poodidesse raamat. Vb varemgi, kes teab. 

1 kommentaar: