Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 5. august 2021

CLXXXXIX: lahvatas heameel, lahvatavad kestvad kiiduavaldused ja piuksatab üks küsimus

Sotsiaalmeedias lahvatanuvat klientide pahameel, et vaktsiinipassita ei pääse sinna või tänna. Näiteks kinno. 
Ma lihtsalt tahan öelda, et kingin mõttes kaalikast auraha kõigile ettevõtjatele, kes vaktsiinipassi nõuavad ja kui mul on valida, kas süüa pooletoobistega ühest künast või hoida nendega distantsi, siis eelistan päris kindlasti teist varianti, pole mingit küsimust. 
Kui inimene tahab olla idioot, siis olgu seda vabast ajast ja kodus magamistoas. Pole vaja normaalsetele inimestele oma jampsi pähe määrida. Hau! 

PS! Seda takistab ilmselt mingi juriidiline knihv, aga küll oleks tore kui "vaktsiinipassi" asemel piisaks id-kaardi näitamisest. Okei, ma saan aru, et vb mõni ei taha, et riik saaks teada, et ta käis kinos "Kiireid ja vihaseid" vaatamas, täiesti arusaadav. Tal võiks siis olla mingi eraldi pass või mingi passist parem lahendus. See, et ei taha oma isikut igal pool tuvastada on tõsiseltvõetav põhjendus. Aga võiks pmst olla võimalus näidata passi asemel tavalist id-kaarti. Mina näitaks. Veits lühinägelik vb, aga ausalt öeldes - suur vend teab juba nagunii kõike, mida ma teen. Teda lihtsalt väga ei huvita. Kui ma keeldun kuskil id-kaarti näitamast, see ei muuda mind oluliselt anonüümsemaks. See näitab pmst lihtsalt, et harrastan privaatsuspesu. 
Privaatsust, jah, tahaks tagasi, aga see on keeruline värk, ega vist naljalt ei saa. 

3 kommentaari: