Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

pühapäev, 7. juuni 2020

LVI: reklaamin oma blogi kaudu Sirbi artiklit, nüüd pole massidel minu eest pääsu

Jutt ise on selline. Ootan põnevusega žanrimääratlusi.

4 kommentaari:

  1. Igasuguste asjade määratlemisel pole ma just kõige teravam pliiats, aga pärast seda, kui väljend "nüri järjekindlusega" teisendus mu mõtteis väljendiks "jüri järjekindlusega", oskasin ta teha CtrlF ja leidsin üles ka jürimeelse usu, jüristava ja jüriduse. Seega pakun, et tegu on krüptogrammiga.

    VastaKustuta
  2. Eksole! Mina märkasin seda juba ammu, aga eks mul ole ka eelis.

    VastaKustuta
  3. Lugesin paberlehest ja mõtlesin: hea lugemine. Täna meenus, et üritan juurutada endas kommet, et kui miski meeldib, siis tuleb seda ka väljendada. Seega seda tulingi ütlema.
    Žanrimääratluseks pakun teatavast kretinismist tulenevalt autoetnograafiat.

    VastaKustuta