Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

kolmapäev, 18. november 2020

CXIV: metsatalus elades vajub mokk elu imelisuse peale täitsa töllakile

Alles see oli, umbes paarkümmend aastat tagasi, kui seletasin venelasest kolleegile pisikese kaubalifti tööpõhimõtet, muidugi oma viletsas vene keeles: 
kahekümnenda sajandi rebane esitleb: väike ime! paned kaubad ühel korrusel siia kappi ja võtad teisel korrusel välja. 
Kolleeg urises, aga ei hammustanud. Ta oli lifti ennegi näinud. 
Nüüd jõudis kohale e-toit. Tähendab, eesid on nagu tavaliselt. Internetist tellitud toit. Kuidagi nii imeline: tellid ennelõunal sepikut ja õhtul tuuakse see sulle ära. Eks ma ole ennegi internetist asju tellinud, aga asju, sedapuhku tellisin toitu (ja mitte mingit wolti, see on ka teistmoodi) ja üldse: see puhk oli täiesti imeline ja eriline. Vb sellep, et mul oli kõht tühi. 
Igatahes, aitäh, kallid sõbrad! Ilma teie juhendamiseta imeksime Adalbert Näljasega käppa. Noh, kassil muidugi oleks toitu ja mul ka, aga vb mitte päris Seda toitu, kui te mõistate, mida ma silmas pean. 

4 kommentaari:

  1. Sepik küll, aga rullbiskviit - seda ei tellinudki?

    VastaKustuta
  2. Ma räägin, täielikult läks meelest maha. Tegin tellimuse kassi pingsa pilgu all värisedes, kiire oli (et samal õhtul toidu kätte saaks), suutsin mõelda ainult sellele, mida ma tavaliselt söön ja kirgas kujutlus rullbiskviidist ilmus mu meeltesse tagasi umbes veerand tundi pärast tellimuse eest tasumist.

    VastaKustuta
  3. Mu poeg naerab, et kõlan kui Selveri reklaam, kui seletan Tartumaa erinevais nurgis elavatele sugulastele, et nüüd ongi nii, saategi otse koju tellida, värsket kala ja kõike, kas või külmiku selle kala jaoks. Arbuus! Kujutage ette, seda ei pea enam ise valima ja kassasse tassima, sealt autosse, autost koju ... Filtreerimata Clausthaler, kui sel jälle soodukas, võib tellida 24 pudelit ja kirjutada kommentaarilahtrisse, et palun jätke pudelid kasti ... ja nad jätavadki! Ja siis on sul keldris kast õlut.
    Ühesõnaga, jah, ma mõistan, mida sa silmas pead.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Onju!

      On aga uhke paik see Kansas City! Oh kõike mis seal üldse näha saab! Lükka sisse radiaator ja sul alati toas on soe! Kui häda on ära väljas käi vaid väljakäiku poe!

      Kustuta