Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

pühapäev, 20. detsember 2020

CXXXI: ma ei taha ennast korrata, aga ma kordan - ma olen sellest korduvalt rääkinud (ja mitte ainult üks kord)

Vb on siin blogiski, ma ei viitsi / oska otsida. Aga, ühesõnaga. 
Mind väga kurvastab, et riik saadab mulle sõnumeid ainult siis kui on vaja kodus istuda. Ära mine pronksilöömingus osalema, püsi kodus. Ära levita koroonat, ära mine tuisu kätte! Aga miks ei ole nad öelnud, et Jüri, kuule, sa pole ammu kõrtsis raha kulutanud, näe, siin on paar kümpi, seda pole palju, aga mine löö laiaks, tantsi laudadel ja vaata mõnele naisele sügavalt silma! Peaks ütlema ka selliseid asju, muidu ei ole manitsused usutavad. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar