Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

teisipäev, 8. september 2020

LXXXVII: valgustatud monarh on raevust pimestatud

Nimelt, kui ma oleksin monarh, näiteks valgustatud monarh, siis paluksin ma oma sõjasulastel neljastada kõik tüübid, kes käivad ringi mask lõua otsas. Kui maski ei ole, siis ei ole. Kui on, siis olgu! Hea küll, mitte neljastada ja tegelikult ma ei ole raevus, aga kuidagi vastik ja häiriv on. Miks? Pikk jutt ja tõenäoliselt ei saa ma sellest ise ka aru. 

Katku positiivsetest külgedest: olen aastakümneid mõelnud, et kuradi toidupoed võiks oma neetud ostukorve pesta. Nüüd on nad selleni jõudnud. Igal pasal on hõbedane vooder - nagu ütlevad keeleoskajad. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar