Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

neljapäev, 16. aprill 2020

XXVIII: hernetera rokib

Ühesõnaga, olete kindlasti märganud, et on mingid pisiasjad, mille järgi saab eksimatult määrata, kas tegemist on õiget sorti inimesega. Kui näiteks hernetera abil saab tuvastada printsessi, siis väga hea, elagu herned! Noh, söömiseks on nad nagunii head. Mina sattusin hiljuti sellise pisiasja peale, mis ei pruugi küll 100% täpsusega õiget tulemust anda (võinoh, ma ei viitsi selle üle vaielda lihtsalt), aga test iseenesest oli niisugune, et kui mingi kodanik täiesti neutraalses, ametlikus toonis, inimestest hoolivana mõeldud tekstis räägib "kultuurnikest", siis minu hinnangul tõestab ta, et on täielik mats (selle sõna halvas mõttes), tainas (samuti halvas mõttes) ja põhulõug (selle sõna tavalises mõttes).
Muidugi, selle hinnanguga klassifitseerin enda kindlalt piredate vinguviiulite hulka, vähemalt sõna "kultuurnik" neutraalseks, täpseks, normaalseks ja asjalikuks pidavate inimeste silmis, aga see sobib mulle hästi. Olen vinguviiul kaevanduses ja ma saan esimesena aru kus haiseb ja mul on õigus.
Kui näiteks mõni riigimees räägiks politseinikest kasutades enda arvates täiesti neutraalset sõna "mendid", siis, jah, palju õnne, me oleksime tuvastanud järjekordse pabula, kes teeks kõigile teene kui piirduks oma liistude seltskonnaga kuskil mahajäetud laos.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar