Kinniütlus

Jaurublogi on õhinapõhine loraskoop, lugemiseks tasuta nii äri- kui erakasutajale. Soovin, et see muutuks veel turvalisemaks. Seepärast kaaluge ahhetamist. Teie ahhetused (ja muud onomatopoeetilised röginad, sh oiged ja karjatused) kahtlemata aitavad mingil moel.

reede, 24. aprill 2020

XXXIV: tagasihoidlik palve

Kellele meist ei meeldiks ümmargused numbrid? Kõigile meeldivad. Tähistatakse juubeleid ja igast jampsi. Juubel, kusjuures, pole enam mitte viiskümmend vaid kõik viie ja nulliga lõppevad sünnipäevad, aga samuti näiteks neli tosinat, kaks kuraditosinat ja teised taolised.

Ka mina armastan ümmargusi numbreid. Sellega seoses on mul ettepanek: kui keegi kannaks mu kontole 5 555 555 000,05 eurot, siis oleks mu kontol täpselt 5 555 555 555,55 eurot ja see oleks väga ümmargune number. Mulle väga meeldiks.
Täiesti rahuldav oleks kanda näiteks 55 000,05 eurot ja kuigi see viitaks kitsidusele, pigistaksin ma selles küsimuses silma kinni. Samas, sel juhul oleks neli viit minu poolt ja annetaja saaks vähemusosaluse (seegi, mõistagi, oleks moraalne, kasutusõiguseta).

Kontakti ja kontonumbri saab privas. Tänan ette!

NB! Seda postitust, loomulikult, mõtlen ma surmtõsiselt. Ma ei tahaks, et keegi saaks väita nagu ma polekski proovinud rikkaks saada. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar